Waardering van Meriant, Zorgcentrum Herema State - Heerenveen op 3 november 2017

8.5

Ik vul deze waardering in na het overlijden van mijn moeder. Zij heeft 12 jaar in Heremastate gewoond in een aanleunwoning. Eerst geheel zelfstandig, in de loop der jaren met steun van het wijkzorgteam van Meriant en de laatste weken met verpleeghuiszorg uit Heremastate. Mijn moeder was erg tevreden over de zorg en wij, als kinderen, ook. De zorg was liefdevol en respectvol. Er werd steeds goed meegedacht als de gezondheidssituatie van mijn moeder veranderde. In de laatste weken toen mijn moeder terminaal was, zijn mijn zusje en ik om de beurt steeds bij mijn moeder geweest. We hadden goed contact met de verpleging en voelden ons erg gesteund door hen. Mijn moeder heeft op deze wijze de laatste weken van haar leven comfortabel in haar eigen geliefde huisje kunnen doorbrengen met ons als kinderen om zich heen. Hartelijk dank.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum Herema State - Heerenveen

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst wensen wij u en uw familieleden veel sterkte met het verlies van uw moeder.
Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de verleende zorg van ons team. Liefdevol en respectvol.

De laatste levensfase meemaken van een familielid is een indringende en emotionele gebeurtenis. Dat wij u en uw familie hierin hebben kunnen ondersteunen vinden wij erg waardevol.

Met vriendelijke groet,
Team Herema State

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum Herema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.