Laurens Rubroek

Crooswijksekade 15 3031 XA Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Laurens

Waardering van Laurens Rubroek - Rotterdam op 26 april 2018 Interview

Ik zie soms dat het haar van mijn moeder niet goed verzorgd is. Als ik daar iets van zeg, dan doen ze daar verder niets mee. Ze letten ook niet goed op de combinatie van de kleding. Mijn moeder is zelf ook niet makkelijk, maar ik zie vaak dat het niet goed is. De medewerkers vind ik wel lief. Mijn moeder zit wel eens een hele dag alleen op haar kamer. Dan komt er alleen iemand binnen om te vragen of ze komt eten, maar ze krijgt volgens mij die dag geen drinken. Als ik er ben zie ik de hele middag niemand van het personeel. De maaltijden worden allemaal in de huiskamer gebruikt. Haar badkamer wordt niet altijd goed schoon gemaakt. Dat vind ik een groot probleem. Ik heb daar wat van gezegd en nu wordt er wel op gelet. Het gebouw staat vlakbij een supermarkt en een viskraam. Er is een lekkere tuin bij het gebouw. Beneden is een soort kantine en er is een winkeltje. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Die kamer is groot genoeg voor haar. Mijn moeder mag alleen nog onder begeleiding roken. Er is afgesproken dat ze drie sigaretten per dag krijgt, maar daar wordt niet naar geluisterd. Het roken is heel belangrijk voor haar en ze doen niet wat we hebben afgesproken. Mijn moeder heeft een periode veel gedronken en sinds kort krijgt ze alcoholvrij bier, zodat ze niet meer dronken wordt. Ik denk dat het voor de medewerkers makkelijker is om met haar om te gaan als ze niet drinkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Rubroek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.