Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

De zorg is super, ze staan altijd voor me klaar. Je hoeft maar te bellen of ze zijn er. Ze hoeven niet alles voor me te doen. Ze verzorgen alleen mijn medicijnen en verder doe ik alles nog zelf. 1x per week komt de schoonmaakster. Ik vind de medewerkers heel vriendelijk, ze kloppen altijd op de deur voordat ze binnenkomen. Ze komen altijd op een vaste tijd. De afspraken hou ik zelf in de gaten. Als ik naar de dokter moet dan zorgen ze dat ik eerder mijn medicijnen krijg. Als er wat met me is dan vragen ze daar ook naar. De indeling van het huis bevalt me goed. Het huis is groot genoeg. De badkamer is heel groot. Ik ga met de scootmobiel wel naar het dorp toe of naar een ander dorp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.