Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2018

5.7

Graag zouden wij zien dat de bewoner waar het om gaat meer gehoord en gezien wordt, meer persoonlijke aandacht zou fijn zijn.De kwaliteit van verzorging zouden wij graag een hoger cijfer willen geven maar er zijn een aantal punten die aandacht verdienen en die helaas niet gebeuren waardoor wij niet een hoger cijfer kunnen geven. Denk aan verzorging kapsel, toiletgebruik (te lang moeten wachten) en persoonlijke aandacht in de nacht waar bewoner zo'n behoefte aan heeft.Ook zou het fijn zijn als de handdoeken, theedoeken en kleding weer terug op de kamer komt na het wassen van betreffende doeken en kleding. Ook ligt er wel eens kleding van een andere bewoner op het appartement van betreffende bewoner. Aandacht op de linnenkamer hiervoor is gewenst.Er zijn regelmatig activiteiten voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.