Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

8.5

Het bevalt me prima hier, het personeel is geweldig en het eten smaakt goed. Als je in een bepaalde situatie komt dan is het fijn dat er iemand op je past. Ik krijg ook medicijnen en dat regelen ze ook voor me. Dat vinden mijn kinderen ook belangrijk. De verpleging zorgt ervoor dat ik op tijd mijn medicijnen krijg. Het douchen en wassen doe ik zelf. Ze zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam. Als er zich iets voordoet dan kan ik ten alle tijde bij ze terecht. Ze houden zich wel aan de afspraken. De woning is op zich prima, ik zat eerst op de andere kant. Nu mocht ik mijn meubels meenemen. Ik ben hier lid geworden van de biljartclub en dat vind ik heel mooi. Ik eet warm in de eetzaal, in de ochtend eet ik mijn brood in mijn kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.