Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben geen groepsmens, dus ben veel op mijn kamer. Het personeel wil alles voor je doen. De leidinggevenden zie je hier nooit. Het is hier een heel gesloten beleid. Dit huis staat in een woonwijk, maar er wordt niks gedaan met de bewoners uit het dorp. Het activiteitenprogramma ziet er saai uit en nodigt niet uit om er heen te gaan. Ik heb het hier verder wel goed. Het eten is uitstekend. Iedere dag kan je kiezen uit verschillende menu's en er wordt hier gekookt. Ik heb niet veel zorg nodig en word geholpen met het douchen. Een paar keer per dag komt er een medewerker langs en heeft ook tijd voor een praatje. Mijn familie komt ook regelmatig langs. Ik verveel me niet, ik puzzel en kijk televisie. Er wordt niet naar mij geluisterd, ik wil hier zoveel maar dat lukt niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.