Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben hier al een keer verhuisd en nu heb ik een perfecte kamer. Mooi uitzicht en dicht bij de ingang. Elke ochtend word ik uit bed geholpen en helpen zij mij met het wassen en aankleden. Als ik 's nachts naar het toilet moet, dan moet ik bellen. De medewerker komt dan meteen. Ze komen op tijd en zijn altijd goed bereikbaar. Ik heb geen klachten, maar als er iets is dan zeg ik het ook. Ik krijg vaak te horen dat ik te weinig bel. Als ik dus bel, dan zijn ze er ook meteen. Ik heb best veel kwaaltjes, maar ik doe nog aan alles mee. In de ochtend koffie drinken in de zaal, meedoen met de activiteiten. Warm eten doe ik nu op mijn kamer. Er waren mensen die niet meer gezellig waren tegen elkaar. Het gebouw bestaat 40 jaar. De woningen aan de overkant staan er nu 7 jaar. Het is hier erg stil, dus geen last van de woningen in de wijk. Hier staat nooit lang een kamer leeg, het is hier heel erg geliefd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.