Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb hier met mijn man gewoond, hij is overleden. Ik woon hier met heel veel plezier. De medewerkers zijn heel lief en hebben mij toen heel goed opgevangen. Als ik nog thuis had gewoond, dan had ik het niet gered. Ik heb gedeeltelijk verzorging. Elke ochtend en middag word ik geholpen met mijn steunkousen. De medewerker komt op tijd en is altijd bereikbaar. De medewerkers hebben het moeilijk nu, want de bewoners die nu komen zijn veel slechter. In het begin was er genoeg tijd voor een praatje. De werkdruk is nu ook hoger. Ze komen binnen en zijn ook zo weer weg. Ik heb er verdriet van dat mijn ogen steeds slechter worden. Ik borduurde graag, maar dat lukt niet meer. Ik ga wel naar buiten, dus ik ben nog actief. Koffie drinken vind ik ook erg leuk, de contacten met de mensen. Ik vind het vreselijk dat je in de grote zaal niet overal kan zitten. De stoelen worden vastgehouden. Er is hier veel gezelligheid. Het knusse is er wel van af, het wordt wel steeds groter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.