Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Twee keer in de week word ik geholpen met het douchen. Vier keer per dag worden mijn medicijnen gebracht. Dat gaat goed en de medewerker komt op tijd. Ze zijn ook goed bereikbaar. Als ik op het alarm druk, komen ze er direct aan. Het ligt er aan hoe druk het hier is, de medewerkers hebben niet altijd tijd voor een praatje, maar staan altijd voor je klaar. Soms zijn er te veel mensen tegelijk ziek. Ik mag gelukkig niet klagen. Ik doe graag mee aan sjoelbal en mens erger je niet. In de middag eet ik in de grote zaal warm. Dat moet ik van de kinderen, want ik eet slecht. De broodmaaltijden verzorg ik zelf. Ik durf niet meer naar het dorp, dus doe ik boodschappen hier in het winkeltje. Ik ben tevreden hier. Het is een groot gebouw en ik woon in het oudste gedeelte. Mijn moeder heeft hier ook nog gewoond en toen was het veel kleiner. De meeste bewoners komen hier vandaan en er is een mevrouw die komt uit Brabant. Hoe kom je hier nu terecht? Dat snap ik gewoon niet. Ik ken nog wel heel veel mensen van vroeger. Ik vind het fijn dat dit huis in een woonwijk staat. Er lopen altijd mensen langs, jong en oud en veel met een hond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.