Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Akkrum op 22 november 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Warm eten doe ik op mijn kamer en dat is erg goed. Koffie en thee krijg ik hier ook. Ik ga nooit naar beneden en ben graag op mezelf. De broodmaaltijden verzorg ik zelf en ik ga zaterdagmiddag naar de supermarkt met mijn kleinzoon. Er is beneden een winkel waar je ook van alles kunt halen. Ik ben tevreden met mijn kamer, aparte slaapkamer, badkamer en toilet. Dit huis staat in een woonwijk. Het uitzicht is goed, maar de andere kant is leuker. Ik word geholpen met het douchen en mijn medicijnen worden elke dag gebracht. De medewerkers zijn goed, vriendelijk en de meesten praten ook fries. Ik wil niet zoveel, maar ik kijk wel veel televisie. Het is hier prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.