Waardering van Neboplus - Barneveld op 18 februari 2019

5.5
  • Dementie

Ik beschrijf de ervaringen vanuit mijzelf. Ik ben mantelzorger. Mijn moeder heeft dementie en vetblijft nu 2 1/2 jaar in Neboplus. De eerste ruim twee jaar was de zorg goed. De laatste maanden gaat de kwaliteit hard achteruit. Mijn moeder zit regelmatig in de kou, 18 graden, heeft heel regelmatig haar alarmbel niet om, moet regelmatig langer dan 5 minuten tot soms een kwartier wachten alvorens er iemand komt als ze belt, wat betekent dat ze niet op tijd bij de wc kan komen, etc. Ik probeer al bijna een jaar een afspraak te maken, wat moeilijk lukt. Nu is het eindelijk gelukt, maar pas na verschillende keren aandringen en blijven bellen. Bijzonder teleurstellend, omdat de zorg tot voor enkele maanden goed te noemen was.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Neboplus - Barneveld

geplaatst op 1 maart 2019

Wij hebben uw reactie op Zorgkaart Nederland gelezen en vinden het jammer
dat dit uw ervaringen zijn.
Wij kunnen een aantal van de door u genoemde punten niet goed plaatsen,
maar nemen deze uiteraard heel serieus.
In de afgelopen maanden is de personele bezetting op onze afdelingen
uitgebreid en is er meer aandacht en begeleiding dan voorheen.
Zoals met u besproken worden de verbeterafspraken die wij gemaakt hebben
goed in de gaten gehouden door de leidinggevende van de afdeling.
Elke bewoner van Neboplus mag rekenen op een warme, prettige en
persoonlijke benadering en uitstekende zorg.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u contact op te
nemen met de leidinggevende of een melding te doen via ons "Vertel het ons"
formulier op onze website.

Bent u of werkt u voor Neboplus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.