NNCZ, Jannes van der Sleedenhuis, Krakeel

Grote Beer 12 7904 LW Hoogeveen
0528-200500

44 resultaten voor je selectie:

23 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Kleine locatie, wat prettig is, binnenkomst voelt warm en gezellig aan. Jammer dat er geen receptie is waar je je vragen kan stellen wanneer je niet bekend bent in het gebouw. Gelukkig was er wel...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis NNCZ, Jannes van der Sleedenhuis, Krakeel - Hoogeveen

Hartelijk dank voor uw reactie!
7.8
6 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

De verzorging was geweldig!! ( ik was er voor een kort durende opname). De medewerkers deden hun werk met veel persoonlijke aandacht. Het gebouw bood geen mogelijkheid om te ontspannen ( hobby,...

Hartelijk dank voor uw waardering ondanks de mindere ervaring rond het gebouw!
9.3
21 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Over het algemeen ben ik tevreden over de zorgverlening.

8.3
30 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben zeer tevreden over de medewerkers het verzorgingstehuis en hoe alles is geregeld

Dank voor uw waardering.

8.2
28 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn vader verblijft ten volle tevredenheid in hun mooie gebouw en appartement. De verpleging/verzorging is warm, attent en betrokken. Ze bewegen mee met zijn achteruitgang en veranderende behoeftes....

9.2
27 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder zit hier op de juiste plek: ze heeft een mooie ruime kamer met apart een slaapkamer, de medewerkers zijn allemaal vriendelijk en hebben aandacht voor haar. Ze nemen de tijd voor een...

Hartelijk dank voor deze waardering!
20 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Als er wat is kun je altijd iemand aanspreken, ze nemen de tijd als er een vraag is. Heel prettig om in te kunnen loggen op Carenzorgt en het dossier wordt goed bijgehouden. Prettige woonomgeving...

Hartelijk dank voor uw waardering!
8.8
20 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Onze tante krijgt m.i. de zorg en aandacht\begeleiding die ze nodig is. Als er iets is wordt dit naar ons als familie terug gekoppeld. Ook het kunnen meelezen in het zorgdossier is fijn. Op deze...

Hartelijk dank voor uw waardering!
8.8
14 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Het is niet mijn keus geweest om hier te gaan wonen. Het liefst had ik een zelfstandige plek. Desalniettemin overwegend tevreden maar nog fijner als mijn warmwatervoorziening het goed doet (warm...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis NNCZ - Noord Nederlandse Coöperatie van Zorgorganisaties - Hoogeveen

Hartelijk dank voor uw waardering, de warmwatervoorziening zal worden opgepakt.
9.5
13 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne woonomgeving voor onze moeder, zowel qua ruimte als de zorgverlening. Als wij vragen of punten van aandacht hebben kunnen we die kwijt en wordt er (samen met ons) naar een oplossing gezocht. Er...

Hartelijk dank voor deze waardering.
8 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden over alles. En moeder al helemaal, die zit echt op haar plek Iedereen, zorg, hhd, allemaal zijn ze lief. Zorgzaam, en behulpzaam. Altijd een luisterend oor. Dikke 10.

Wat een mooie waardering, hartelijk dank!
21 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede communicatie en advies aandacht en interesse goede zorg

7.3
15 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Het is allemaal prima voor elkaar. Mijnschoonvader wordt goed verzorgd.

Dank voor deze prachtige waardering!
10 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Mooie, goede woonruimte. Er wordt rekening gehouden met mijn wensen en mijn drang naar vrijheid/zelfregie

7.0
10 december 2020 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

De zorg die aangeboden word is wel heel verschillend per medewerker. De kamer is niet altijd schoon (vloer ligt vaakt wel wat) Doordat ik slecht zie, zie ik het zelf niet. De medewerkers verlenen...

6.8
7 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Prima zorgverlening van de thuiszorgmddewerkers

Hartelijk dank voor deze waardering!
27 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Kan het beantwoorden met:: zeer tevreden.

Dank u wel voor uw waardering.
27 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Prima zorgverlening niets op aan te merken

Dank u wel voor uw positieve waardering.
20 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Kan alleen maar zeggen dat ik over alles zeer tevreden was.

Dank u wel voor uw waardering.
8.2