NNCZ, Jannes van der Sleedenhuis, Krakeel

Grote Beer 12 7904 LW Hoogeveen
0528-200500

Waardering van NNCZ, Jannes van der Sleedenhuis, Krakeel - Hoogeveen op 27 januari 2022

Mijn moeder zit hier op de juiste plek: ze heeft een mooie ruime kamer met apart een slaapkamer, de medewerkers zijn allemaal vriendelijk en hebben aandacht voor haar. Ze nemen de tijd voor een praatje (wat prettig is, aangezien mijn moeders hoofd nogal eens overvol raakt en dan behoefte heeft aan een luisterend oor). Als er wat is, wordt er contact met de familie opgenomen en omgekeerd. Ook is het prettig dat we in het zorgdossier online kunnen meelezen (heel praktisch, aangezien ik niet in de buurt woon). Het is fijn dat er elke dag vers gekookt wordt (voor een kleine groep). Mijn moeder zegt dan ook dat het haar aan niets ontbreekt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis NNCZ, Jannes van der Sleedenhuis, Krakeel - Hoogeveen

Hartelijk dank voor deze waardering!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NNCZ, Jannes van der Sleedenhuis, Krakeel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.