NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof

Nesciolaan 115 9752 HW Haren

Waardering van NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof - Haren op 12 oktober 2019

Dementie

Deze toelichting had ik al meer dan een jaar geleden kunnen schrijven.Mijn zus verblijft al geruime tijd in deze instelling omdat zij vasculaire dementie heeft. Een aantal malen per week wordt zij door een of meerdere familieleden bezocht.Zij verblijft in een huiskamer met een aantal andere patiënten.De liefde en de zorg die mijn zus, en de andere mensen ontvangen is buitengewoon.Mijn zus ziet er altijd keurig verzorgd uit: kleding, haren, nagels enz. Er wordt begripvol omgegaan met mijn zus. Haar wensen worden nagekomen. Zij wordt in haar ziekteproces professioneel begeleid. De mensen van de werkvloer zijn buitengewoon inlevend, respectvol en vriendelijk.Als familie worden wij bijzonder goed op de hoogte gehouden en er vindt geregeld overleg plaats tijdens het halfjaarlijkse zorgplan-gesprek.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis NNCZ - Noord Nederlandse Coöperatie van Zorgorganisaties - Hoogeveen

Dank u wel voor deze mooie waardering. U compliment wordt erg op prijs gesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.