Waardering van NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof - Haren op 16 mei 2010

6.0

Ik ben tevreden over de locatie en de prachtige verbouwing die recent is gedaan. Graag zie ik meer dezelfde verzorgers. Dat is wel zo prettig voor bewoners. Het eten is van slechte kwaliteit. De extra's zijn er niet meer zoals op een verjaardag een lekkere maaltijd. De post wordt slecht rondgebracht. Het ligt aan het eind van de dag ergens in een huiskamer terwijl in de hal voor iedereen een brievenbus hangt. Aanbellen of kloppen zou ook prettig zijn zodat er niet ineens een vreemde voor mijn moeders neus staat als ze zich aankleedt. Ook vind ik het prettig als mijn ouders met u in plaats van jij worden aangesproken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.