Waardering van NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof - Haren op 23 november 2018 interview

6.2

Ik heb gemerkt dat de afspraken met het personeel niet altijd worden nagekomen. Zo heb ik bijvoorbeeld gevraagd of tijdens mijn vakantie een ander familielid kon worden gebeld als er wat aan de hand zou zijn met mijn schoonmoeder. Het gebeurde echter toch dat ik werd gebeld. Maar over het algemeen verlopen de dingen redelijk goed. Mijn schoonmoeder heeft het idee dat ze zelf nog heel goed is en dat anderen er veel slechter aan toe zijn. Het doet haar geen goed als ze in de huiskamer geconfronteerd wordt met onrust van verwarde mensen. Mijn schoonmoeder trekt zich dat aan en raakt er zelf van in de war. Met name in de vakantieperiodes merk ik dat er onvoldoende toezicht in de huiskamer. Mijn schoonmoeder heeft een mooie, ruime kamer met een eigen douche en toilet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.