NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof

Nesciolaan 115 9752 HW Haren

Waardering van NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof - Haren op 3 januari 2019 Interview

Ik vind de verzorging van mijn vrouw geweldig. Ze wordt hier met liefde omringt, dat is voor mij hartverwarmend. Alle zusters staan met heel veel liefde om mijn vrouw heen. Er zijn een aantal vaste zusters die voor mijn vrouw zorgen. Er wordt rustig met mijn vrouw om gegaan. Ze vertellen haar ook wat ze met haar doen. Er wordt heel goed naar mij geluisterd. Ze proberen ook mij te begeleiden. Ik vind het ook heel bijzonder dat er korte lijnen zijn. Het is een kleinschalig huis, waardoor er persoonlijk contact is. Het gebouw staat in een prima omgeving. Ik vind het een voordeel dat het direct bij de grote weg staat. Dat is prettig voor bezoek. Mijn vrouw een kamer met een eigen badkamer. Ze heeft een mooi uitzicht, er is veel levendigheid. Het gebouw is wat gedateerd, maar het is wel knus. 's Morgens wordt mijn vrouw naar de huiskamer gebracht. De huiskamer vind ik heel gezellig. In de huiskamer wordt gekookt en gegeten. De warme maaltijd wordt altijd vers gekookt. Ik vind de maaltijden zorgvuldiger bereid en lekkerder dan in het restaurant beneden. Ik vind het ook belangrijk dat er veel personeel is dat hier al lang werkt. De sfeer onder het personeel vind ik ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor NNCZ, Woonzorgcentrum de Zonnehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.