Naar de navigatie Naar de inhoud

Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State

Verpleeghuis en verzorgingshuis

7
.6
Adres
Rijksstraatweg 165 9254 DE Hurdegaryp
Telefoon
0511-457900
Locatie
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier


Deel dit profiel met anderen

110 resultaten voor je selectie:

20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bewoners worden met liefde en zorg verpleegd.

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
9.7
Lees meer
6 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Kleinschalig wonen houdt rekening met de wensen van mijn ouder. Zij zoeken naar mogelijkheden om daar zo goed mogelijk bij aan te sluiten. De sfeer is prettig. Ik laat mijn vader daar met een gerust...

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
8.5
Lees meer
3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede zorg waardoor mijn moeder haar thuis voelt op kleinschalig wonen en wij worden goed geïnformeerd. Wat ik mis is dat ik in het zorgdossier kan reageren als ik dat wens

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
8.8
Lees meer
25 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De kwaliteit van leven is enorm voooruitgegaan tijdens het wonen in benemastate

Reactie van/namens Afdeling kwaliteit en innovatie

We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
8.5
Lees meer
16 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed voor schoonmoeder gezorgd, voor vragen en opmerkingen staat men altijd open. De communicatie verloopt goed en bij incidenten (vallen) worden we volgens afspraak altijd gebeld. Keurig!

Reactie van/namens Afdeling kwaliteit en innovatie

We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
8.3
Lees meer
12 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Gemaakte afspraken worden vaak niet nagekomen. Er wordt nauwelijks geluisterd, alles draait om protocollen en beleid. Dus iedereen dezelfde aanpak/behandeling. Nauwelijks passende zorg en over het...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de ontvangen zorg. U noemt een...
3.8
Lees meer
12 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden over de manier van communicatie tussen medewerkers en mij en de manier van verzorging is ronduit fantastisch

Reactie van/namens Afdeling kwaliteit en innovatie

We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangen zorg. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
8.8
Lees meer
28 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding, zorg en het empatisch meedenken van de organisatie, zorg begeleiding en meevoelen tijdens het proces ziek zijn van de bewoner zo ook de zorg voor de...

9.2
Lees meer
6 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over de inzet van het personeel en de liefde voor de bewoner. Minder te spreken over het zelfsturend zijn van het team. Dit zorgt voor onnodige ruis in de communicatie.

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de ontvangen zorg. Met uw feedback...
8.0
Lees meer
10 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder zit sinds 1 1/2 jaar in dit verpleeghuis. Zij is volledig afhankelijk van de zorg. Vanaf het begin hebben we problemen met de communicatie met de Ouderen Specialist. Afspraken denk je te...

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

We vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de ontvangen zorg. We zouden hier graag met u over in gesprek gaan. U...
3.2
Lees meer
5 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Als je zelf niks meer kunt, krijg je niet altijd hulp. De alarm bel zet men soms even uit. Maar als men dan vergeet de schakelaar weer aan te zetten bij het verlaten van de kamer, kun je geen hulp...

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

We vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de ontvangen zorg. U noemt een aantal zaken die volgens u beter kunnen....
3.2
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De verzorging is goed. Ze douchen mij eens per week. Ik ben tevreden over mijn kamer. Ik heb een eigen douche. Er zijn geen huiskamer hier, dat mis ik wel. Dat vond ik elders wel gezellig. Ik kom...

Reactie van/namens afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.
7.0
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik heb een hele mooie kamer met mooi uitzicht. Je kunt niet veel eigen meubels meenemen. Het eten is niet zoals thuis. De soep en het toetje zijn goed, maar de rest niet. De medewerkers hebben niet...

Reactie van/namens afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.
7.2
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik ben hier nog maar pas, maar ik ben al een beetje gewend. Ik heb een mooie kamer, deze is groot genoeg. Een aparte slaapkamer hoeft voor mij niet. Ik heb mooi uitzicht op de ingang. Je kunt in het...

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
7.3
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik zou graag willen dat ze vaker mijn bloedsuiker prikken, want ik voel mij vaak niet goed. Als ik dat aangeef, wordt er niks mee gedaan. De verzorging vind ik verder prima. Mijn kamer is niet echt...

Reactie van/namens afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.
6.7
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De verzorging is goed, maar ze hebben niet veel tijd door personeelstekort. Je hoeft je niet te vervelen hier, je kunt altijd naar het restauratant om koffie te drinken of voor een activieteit. Ik...

Reactie van/namens afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.
7.3
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Doordat er minder personeel is, word ik later geholpen s morgens. De medewerkers proberen wel de tijd te nemen en een praatje met je te maken. Ik vind mijn kamer prima. Ik ben een eigen badkamer. Er...

Reactie van/namens afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
7.2
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik ben over het algemeen goed hier. Het eten is de ene keer beter dan de andere keer. Ik eet op mijn kamer. Er wordt van alles georganiseerd hier. Ik ga naar een zangclubje, dat vind ik wel leuk....

Reactie van/namens afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de ontvangen zorg.
7.3
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

De verzorging is prima. De medewerkers geven mij aandacht en zijn vriendelijk. De medicatie moet op een bepaald tijdstip gebracht worden, maar dit wordt wel eens vergeten. De meeste mensen spreken...

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.
6.7
Lees meer
20 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie Interview

Ik merk wel dat er personeelstekort is. Dan hebben wij ze bijvoorbeeld geen tijd mij te douchen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Soms beloven ze medicijnen te brengen, maar dan...

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.
6.7
Lees meer