Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 24 april 2017 interview

8.8

De accommodatie is open en ruim. Mijn echtgenote heeft een eigen kamer met een eigen douche en toilet. Deze worden goed schoongemaakt. Ook de reinheid van het gebouw is in orde. De kleinschaligheid van de groepen vind ik heel fijn. Er zitten maximaal 7 of 8 personen op de afdeling. Ik heb een goed contact met de maatschappelijke medewerkers. Als ik aan een medewerker vraag hoe het met mijn echtgenote gaat, krijg ik altijd een correct antwoord van ze. Ze zijn toegankelijk en er is altijd voldoende personeel op de werkvloer aanwezig. Ze letten goed op mijn vrouw en ze reageren snel als zij het moeilijk heeft. Dat vind ik heel fijn. Als ik dingen moet regelen, helpen ze mij daarbij. Ik heb inzage in het dossier van mijn echtgenote. Ik vind het fijn dat deze goed wordt bijgehouden. Ze reageren heel adequaat op hoe mijn vrouw reageert. De lichamelijke verzorging wordt door de verzorgers prima gedaan. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.