Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 8 juni 2017 interview

8.2
  • Dementie

De medewerkers kunnen vaak geen antwoord geven op mijn vragen omdat het invallers zijn. Ik word dan doorverwezen naar de vaste medewerkers die er dan niet zijn. Dan voel ik mij niet gehoord en dat vind ik niet prettig. De medewerkers die er zijn, nemen mij wel serieus, maar ze kunnen vaak niet anders omdat ze mijn moeder niet goed genoeg kennen. De verzorgenden die ik daar aantref zijn altijd even vriendelijk tegen mijn moeder en mij. Ik ben erg blij met de indeling van het gebouw. Mijn moeder heeft een eigen kamer waarin ze zich kan terugtrekken. Daar staan ook wat persoonlijke spullen. Ze heeft een eigen toilet en badkamer. Maaltijden worden gezamenlijk gebruikt in de huiskamer. Bij mooi weer is er een terras waar mijn moeder kan zitten en er is een afgesloten tuin met dieren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.