Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 15 mei 2017 interview

De omgang met de medewerkers vind ik plezierig. Als mijn moeder met iets zit, dan kan ik naar een verzorgende gaan. Ik krijg van haar een uitvoerig verslag over wat er gebeurd is of wat er speelt. Als ik een afspraak heb, dan wordt de afspraak van tevoren nog een keertje geverifieerd en gevraagd of alles duidelijk is. Toen mijn moeder jarig was, werd er voor haar gezongen en wij konden ook een klein feestje voor haar organiseren. Ik vind dat mijn moeder veel persoonlijke zorg krijgt. Ik vind dat er goed op haar gelet wordt. Er wordt op de afdeling vers gekookt en het eten is goed. Tot voor kort heeft mijn moeder nog geholpen met het aardappelschillen. Elke twee weken is er overleg met mij en er is intern een arts aanwezig. Het gebouw is up-to-date. Ik vind dat er rekening gehouden wordt met de bewoners. Er zijn wat oude meubeltjes neergezet en er zijn mooie dingen aan de wand opgehangen. Ik vind het geheel erg plezierig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.