Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 25 april 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik merk dat wij eerder dingen opmerken dan de zorg doet. Het gaat de laatste tijd wel beter. Verder is het een heel mooie plek met een mooi uitzicht. Ze zijn altijd heel vriendelijk. Ze proberen mijn vader overal bij te betrekken en te stimuleren. Als er iets gebeurt, zijn ze heel alert en stellen ons hiervan op de hoogte. Het eten zou beter kunnen, de warme maaltijd krijgen ze namelijk al om 12 uur en dat zit te dicht op de tijd dat ze hebben ontbeten. Ze koken zelf op de afdeling en daar ben ik ook wel een voorstander van. De medewerkers doen allemaal hun best, daar ben ik zeker van overtuigd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.