Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State

Rijksstraatweg 165 9254 DE Hurdegaryp
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 20 januari 2020 Interview

Ik merk wel dat er personeelstekort is. Dan hebben wij ze bijvoorbeeld geen tijd mij te douchen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Soms beloven ze medicijnen te brengen, maar dan vergeten ze het. Ik krijg elke week een nieuwsbrief met de activiteiten. Het eten vind ik slecht. Het is vaak niet warm en geen smaak. Ik heb geen keuze. Er is een menu en dat moet je dan eten. De verzorging is verder goed hier. Mijn bed in de kamer vind ik niet prettig. De medewerkers beloven soms iets, maar er wordt er niets mee gedaan. Ik heb een verzoek gedaan voor een hoog-laag toilet, maar ze doen er niks mee.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u helpt onze zorg te verbeteren. Uw feedback zal worden gedeeld met de locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.