Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 12 juni 2017 interview

9.5

Ik wordt meteen gebeld als er iets met mijn moeder is, bijvoorbeeld bij het wijzigen van medicijnen of als er iets op is. Iedereen doet zijn best. Ik merk dat het oudere personeel wel iets langer doorwerkt dan het jongere personeel. Het contact met mijn moeder is fijn. Mijn moeder begint te dementeren. Ze geven mijn moeder extra aandacht door een knuffel te geven en een grapje te maken. Het kleinschalig wonen is mooi, vooral de persoonlijke aandacht is fijn. Mijn moeder vind dat prettig. Ik ga graag met mijn moeder naar buiten. Jammer dat de paden wat te smal zijn met de rolstoel, het is iets te begroeid. Er wordt vers gekookt, mijn moeder kan aangeven wat ze wil eten. Iedereen mag zeggen wat ze willen eten, maar ze maken er vaak geen gebruik van omdat het personeel al weet wat ze lekker vinden. Dat vind ik super.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.