Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State

Rijksstraatweg 165 9254 DE Hurdegaryp
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 7 december 2018 Interview

In de ochtend heb ik thuiszorg en dat gaat ik prima. Als met de zorg iets niet goed gaat geef ik dat aan en wordt het genoteerd in de zorgmap. Het contact met het personeel is geweldig. We hebben gesprekken met elkaar en dat vind ik erg fijn Het personeel is erg lief. Toen ik extra zorg nodig vanwege lichaamlijke problemen was dat direct mogelijk. Het verzorgingshuis houdt goed rekening met mijn afspraken en komt op de afgesproken tijden. Er is een periode geweest dat in de avonduren door tekort aan personeel de verzorging het werk niet aankon en soms laat kwam, soms tegen twaalf uur. Maar dat is door het verzorgingshuis opgelost. De omgang met het personeel is bijzonder goed. De maatschappelijk werker kan ik wanner nodig aanvragen en komt op de afgesproken tijden. Het terras was erg moeilijk toegankelijk en daar zijn door Noorderbreedte de noodzakelijke aanpassingen gedaan zodat ik er toch gebruik van kan maken. De woning is prima. Het eten smaakt erg goed. Er is voldoende keuze aan activiteiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.