Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State

Rijksstraatweg 165 9254 DE Hurdegaryp
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State - Hurdegaryp op 11 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ze benaderen mijn vrouw op een liefdevolle, attente en zorgzame manier. Dit geldt zeker voor de vaste krachten. Alles gaat verder goed aan de zorg voor mijn vrouw. Het hangt wel van de medewerkster af of de afspraken worden nagekomen. Ik moet bij een tijdelijke kracht hier wel zelf achteraan gaan. Ze houden rekening met mijn vrouw en ze zoeken de beste oplossing voor haar. Ze zijn er ook als ze op de sensor verschijnt. Er wordt ook naar mij geluisterd. Ik vraag ze bijvoorbeeld geregeld een schoon laken te gebruiken en ze doen dit vervolgens. De accommodatie bestaat uit laagbouw in de vorm van kleine units. Mijn vrouw heeft hier een eigen kamer met een eigen douche en toilet. De klimaatbeheersing is goed op orde. Het is binnen de accommodatie heel licht. Mijn vrouw heeft ook een goed uitzicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Bennema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.