Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting - Harlingen op 28 juni 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Een luisterend oor is er niet altijd. Ik zou dat wel graag wat vaker willen. Maar daar heeft iedereen het te druk voor. Ik mis dat wel eens. De verpleging verdient een dikke pluim. Ze staan altijd voor mij klaar en hun is niks teveel. En ze doen hun werk met een vriendelijk gezicht. Echte toppers zijn het. Ook over mijn kamer ben ik tevreden. Alles is aanwezig wat ik nodig heb. Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar om te slapen. Overdag ben ik op de huiskamer. Daar worden we gezellig bezig gehouden met allerlei verschillende spelletjes. Dat vind ik altijd wel leuk, anders verveel je je toch maar. Ik vind het leven wat ik leid nog best de moeite waard om voor te gaan. Ik doe nog heel veel leuke dingen waar ik dagelijks met plezier aan meedoe. Ik ben tevreden met mijn plek in dit huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.