Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting - Harlingen op 28 juni 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Gemaakte afspraken worden wel goed nagekomen. Dat is nooit een probleem. Ik kan met iedereen goed hier goed overweg. Ze doen hun werk met een vriendelijk gezicht en dat is wel erg prettig. En als me iets niet aanstaat dan praat ik daarover. Ook onderling gaan ze leuk met elkaar om. Altijd wel tijd voor een grapje en een praatje. Ook een luisterend oor maken ze wel even tijd voor en komen dan even bij mij zitten. Mijn kamer ben ik wel tevreden over, maar ik ben de hele dag bijna op de huiskamer. Samen met de andere bewoners, een stuk gezelliger. Ik moet de badkamer en het toilet delen met de kamer naast mij, maar dat vind ik geen probleem. Het eten smaakt me iedere dag lekker. Ik kan kiezen uit verschillende dingen. Mijn kwaliteit van leven vind ik best wel acceptabel. De meeste dagen geniet ik nog met volle teugen van mijn leven hier. Ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.