Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting - Harlingen op 28 juni 2017 interview

6.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het personeel zit veel verschil in. Met de een kan ik voortreffelijk opschieten met de ander niet. Er zou wel wat meer respect mogen zijn voor ons. Soms wordt je, door hele jonge meisjes, op een manier wordt aangesproken als je gelijke. En dat vind altijd ik niet even leuk. Mijn kamer is veel te klein. Maar ik ben wel tevreden met het uitzicht. Dus ik doe het er maar mee. Ik ben niet zo tevreden over het maken van de afspraken. Dat gaat regelmatig mis. Als ik bijvoorbeeld een taxi bestel duurt het heel lang voor die komt. Voor een goed gesprek is er eigenlijk nooit tijd. Dat zoek ik dan ook maar in de privé sfeer. Mijn kwaliteit van leven is nogal wisselend. De ene keer gaat het een stuk beter dan de andere keer.Ik laat ook niet zo vaak merken als ik in een depressie zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.