Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting - Harlingen op 12 juni 2017 interview

7.0

Ik vind dat er te weinig medewerkers zijn. Er is minder aandacht voor mijn moeder dan ik zou willen. Het is in mijn ogen een sfeerloos gebouw. Het is kaal en klinisch. Wel proberen ze de huiskamer nog een beetje gezellig te maken. Maar toch vind ik het meer een verblijfsruimte dan een huiskamer. De kamer van mijn moeder vind ik klein. In mijn ogen is de schoonmaak een punt van aandacht. Het gaat daarbij alleen om het sanitair en de vloer. De persoonlijke dingen moeten wij zelf onderhouden. De activiteiten die worden aangeboden vind ik beperkt. Op het persoonlijke vlak is er geen of weinig tijd om met mijn moeder iets te doen, denk ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.