Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting - Harlingen op 28 juni 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind mijn kamer erg klein en ik vind het vervelend dat ik geen eigen douche en toilet heb. Die moet ik delen met de buurvrouw. Vooral het toilet vind ik erg vervelend. Ik heb hem wel gezellig ingericht vind ik. De verpleging vind ik over het algemeen goed. Ik ben tevreden over de manier waarop ze met mij omgaan. De ene is beter dan de ander. Maar de meeste doen hun werk met plezier. Het maken van afspraken gaat goed. Ze komen gemaakte afspraken goed na. Mijn verhaal kan ik goed kwijt bij mijn psycholoog. Die komt elke vier weken even bij mij en dat vind ik heel erg prettig. Ik heb niet gekozen voor dit leven en had het graag anders gezien. Ik vind het moeilijk om mij te schikken in mijn lot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.