Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting - Harlingen op 28 juni 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn kamer ben ik tevreden mee. Ik heb alles wat ik nodig ben. Ik verlang niet meer. Over het algemeen ben ik heel blij met net personeel dat mij dagelijks verzorgd. Ze doen hun werk met een glimlach en proberen het mij naar de zin te maken. Met de een lukt dat beter dan met de ander, maar dat is logisch. Bij het hoofd van de afdeling kan ik met mijn eventuele problemen wel terecht. En als we at afspreken dan gebeurt dat ook zoals het is overlegd. Ze doen wat ze zeggen. Mijn kwaliteit van leven verschild per dag. Soms gaat het prima en sommige dagen gaat het wat minder. Wat mij wel stoort is het gebrek aan personeel. Dat merk je op alle vlakken. Vooral de mensen die wat meer zorg nodig zijn is dat erg vervelend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Batting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.