Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker

Saltryperlaan 1 8861 VD Harlingen
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker - Harlingen op 3 december 2019 Interview

Ik ben tevreden met de zorg die ik krijg. Iedereen is altijd even vriendelijk en aardig voor mij. Ze besteden veel tijd en aandacht aan mij. Alleen een praatje maken schiet er wel eens bij in. Daar hebben ze meestal geen tijd voor. Ik heb een leuke, ruime, kamer met een mooi uitzicht. Alles is aanwezig. Geen klachten daarover. En als er wat wordt georganiseerd, dan ga ik daar graag naar toe. Er is altijd een heel programma. Genoeg te doen. Ik houd het nieuws nog bij via mijn krant en de tv. Ik heb het goed naar mijn zin. Ik voel mij helemaal thuis hier.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u op deze manier helpt om onze zorg te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.