Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker

Saltryperlaan 1 8861 VD Harlingen
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker - Harlingen op 3 december 2019 Interview

Ik vind de woning niet zo mooi. Als ik iets uit de kast wil pakken, moet ik eerst de tafel verschuiven. Zo klein is het hier. De badkamer is wel groot. Het eten is nooit lekker. Het is taai of niet gaar. Het is een praktisch gebouw met een grote zaal. Daar worden veel dingen georganiseerd. Ik ga naar sjoelen en naar muziek uitvoeringen. Soms vraag ik om dingen, maar dat vergeten ze dan vaak. Het lijkt soms net of mijn bed niet opgemaakt is. Zo slordig ziet het eruit. De verpleging en verzorging vind ik goed. Niet alle medewerkers zijn aardig en behulpzaam.

Reactie van/namens Kwaliteit en Innovatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. U noemt een aantal zaken die volgens u beter kunnen. Daar gaan we graag met u over in gesprek. Helaas is deze review anoniem en kunnen wij daarom geen contact met u krijgen.
U kunt op de locatie altijd een gesprek aanvragen om uw punten te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.