Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker - Harlingen op 10 januari 2017 interview

7.0

Over het algemeen komen ze de afspraken na. De behandeling is goed. De een doet het beter dan de ander, maar dit blijf je altijd houden. De begeleiders gaan goed om met het ziektebeeld van mijn moeder. De medewerkers gaan over het algemeen goed met mij om. Ik heb een paar keer meegemaakt dat wij worden gebeld als er iets belangrijks aan de hand is. Dit vind ik heel goed. De informatie is voldoende, maar het is niet altijd duidelijk. In principe komen we er altijd uit. Als er onduidelijkheden zijn dan bellen wij ze op. Ik vind de afdeling er netjes uit zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Spiker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.