Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen

Longway 2 8881 CN West-Terschelling
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen - West-Terschelling op 6 december 2018 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel erg blij met alle lieve mensen die mij dagelijks verzorgen. Ze doen hun uiterste best om het mij zo goed mogelijk naar mijn zin te maken. Ook als ik iets met ze afspreek, komen ze dat na. Als ik bijvoorbeeld vraag om een dokter, dan regelen ze dat keurig voor mij. En dan is hij er ook op de afgesproken tijd. Ik maak ook wel eens een praatje met de verpleging, maar daar hebben ze eigenlijk geen tijd voor. In ieder geval niet voldoende. Ze willen wel, maar ze krijgen de tijd niet. Dat vind ik wel eens jammer. Mijn kamer vind ik helemaal goed. Alles wat ik kwijt moet past erin. Hij is niet zo groot, maar ik ben maar alleen. En dat mijn bed op de kamer staat vind ik niet zo 'n probleem. Er wordt wel van alles georganiseer, maar door mijn handicaps kan ik daar meestal niet aan mee doen. Een enkele keer ga ik wel, bijvoorbeeld naar een zang of muziekmiddag of avond. De meeste avonden krijg ik bezoek van mijn kinderen. Dat vind ik wel gezellig. Ik voel mij hier wel erg thuis en op mijn gemak. En vooral veilig. Als er iets gebeurt is er heel snel iemand bij je. Het eten is kwalitatief wel goed, maar ik heb niet zoveel smaak. Maar dat ligt aan mijzelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.