Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen - West-Terschelling op 29 augustus 2017 interview

9.3

Mijn moeder wordt met veel aandacht en liefde verpleegd en verzorgd. Fantastisch. Het is allemaal goed in orde. Iedereen doet merkbaar z'n/haar best van het leven en wonen iets prettigs te maken. (Er is wel eens wat personeelstekort. Er komen dan invalkrachten. Vanzelfsprekend zou het nog fijner zijn als dat niet nodig was.) Mijn moeder woont in een kleinschalige woongroep in een mooi nieuw gebouw. (Een nadeel van haar eigen woonplekje is zo goed als geen zonlicht. Op andere plekken in het huis is dat natuurlijk anders.) Mijn moeder vindt het eten smakelijk. Je merkt dat er aandacht aan geschonken wordt een goed menu te bedenken. (Zelf zou ik het fijn vinden als de laatste inzichten op voedingsgebied gebruikt worden. Bijv. goede vetten zijn belangrijk. Dus schrap margarine en gebruik roomboter en goede olijfolie. Zorg voor extra eiwit in het menu, omdat dat zo belangrijk is voor spierkracht. Enz.) Er kan, voor wie wil, aan veel activiteiten meegedaan worden. Prima begeleid!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.