Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen - West-Terschelling op 8 juni 2017 interview

8.3
  • Dementie

Mijn tante zat op een gesloten afdeling. Er werd heel goed op haar gelet. Ze zat niet in een rolstoel, maar de verzorging lette goed op, dat ze in een stoel zat die bij haar lichaam paste. Daar was ik heel tevreden over. Iedereen die daar werkt was heel lief. Ik had veel respect voor de medewerkers daar. Er werd goed overlegd over veranderingen van mijn tante en de te nemen vervolgstappen. Wij waren altijd van alles op de hoogte. Mijn tante was eigenlijk heel gelukkig en blij. Ze had bijvoorbeeld van de verzorging een pop gekregen waar ze lief en leed mee deelde. De accommodatie is een nieuw gebouw met alles erop en eraan. Er is een gezamenlijke huiskamer, maar ook is er genoeg ruimte om je terug te trekken. Mijn tante woonde op een afdeling met zes mensen. Zij had haar eigen kamer. Per afdeling zijn er drie badkamers en toiletten. Daar ben ik erg tevreden mee. Op de eerste verdieping is een terras en op de tweede is een balkon waar je buiten kan zitten. Ook in de laatste weken zijn wij goed verzorgd en begeleid. De nazorg is ook goed geregeld. Ik ben heel tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum De Stilen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.