Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 8 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Als ik bel om wat te willen weten over mijn moeder, dan staan ze voor mij klaar. Is er wat met mijn moeder, dan bellen ze mij ook. Als ik ergens iets van zeg of ik vind het niet goed, dan wordt er meteen aandacht aan besteed. Hier wordt ook iets meegedaan. Er wordt erg goed voor mijn moeder gezorgd. Er wordt naar haar geluisterd. Ze krijgt ook alles wat zij wil. Ze benaderen haar ook heel liefdevol. Haar vaste verzorgers zijn heel goed voor haar. Het is een vrij nieuw gebouw. Mijn moeder heeft een heel ruim en mooi appartement. Ze heeft een grote slaapkamer en badkamer. Ook is er een logeerkamer aanwezig. Er is een apart toilet op de gang, zodat ik geen gebruik hoeft te maken van haar toilet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.