Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 2 november 2017 Interview

De verpleging vind ik prima. Je merkt wel dat ze soms wat krap in hun tijd zitten. Soms is er maar één verzorgster op acht bewoners. De zorg vind ik uitstekend. Iedereen is altijd erg lief voor mijn moeder. De medewerkers gaan goed met mij en mijn moeder om. Als er iets is, dan word ik daar direct van op de hoogte gesteld. Er wordt goed rekening gehouden met de wensen van mijn moeder en wat past bij haar leven. Het is een nieuw gebouw, het enige nadeel vind ik dat er te weinig toiletten zijn. Mijn moeder heeft een mooie grote kamer, die ze gezellig heeft kunnen maken met haar eigen spullen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.