Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 9 november 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De woonkamer is prima en altijd gezellig. Het gebouw staat achter een ander gebouw, dus het is daar erg donker. De aankleding is verbeterd. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik kan met mijn vragen bij iedereen terecht en het wordt geregeld. In het begin ging alles via het hoofd van de afdeling. Maar zij was moeilijk bereikbaar en reageerde niet op de mailtjes. Op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt. Door de medewerkers wordt veel aandacht besteed aan de verpleging. Er zijn wel veel wisselingen. Bij de een is het contact beter dan bij de ander. Iedereen is anders. Ik ben tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.