Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 8 november 2017 Interview

Er is niet goed nagedacht over de toegang naar de huiskamer. Er is een helling in de gang, waar mijn vader niet zelfstandig op en af kan. Daar heeft hij altijd hulp bij nodig. De huiskamer vind ik ook vrij klein. Mijn vader heeft een appartement. Dat vind ik mooi. Het is alleen geschikt voor mensen die kunnen staan. Mijn vader kan bijvoorbeeld de intercom van de buitendeur niet zelf bedienen, omdat hij er niet bij kan. De deur van zijn appartement kan hij wel zelf openen. De verzorging vind ik wel goed. De ene verzorgende is wel eens wat preciezer dan een andere. Er moet met weinig mensen veel werk verzet worden. Als ik iets vraag wordt er altijd geluisterd. Ik krijg ook altijd antwoord. De communicatie is de laatste tijd ook verbeterd. Er worden steeds meer activiteiten aangeboden. Er worden nu activiteiten aangeboden die meer zijn gericht op de individuele bewoner. Dat vind ik ook positief. Als er iets in de recreatieruimte wordt georganiseerd, dan worden de mensen er naar toe gebracht. Er komen steeds meer vrijwilligers.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te horen dat u overwegend positief bent over de zorg voor uw vader. U bent niet tevreden over een aantal zaken in het gebouw. We zijn aan het kijken hoe we dit bouwtechnisch kunnen oplossen en we nemen uw punten mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.