Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 24 januari 2018 interview

7.5

Het gebouw is net nieuw. Mijn kennis heeft een heel groot appartement met een erg groot balkon. De verzorgenden komen redelijk hun afspraken na. Ik deed altijd de was voor mijn kennis. Met de leidinggevende had ik afgesproken dat ik de volgende dag de was zou komen halen. Toen ik echter aan kwam, bleek de was al gedaan te zijn door een verzorgende. Ze hadden me daar niet van op de hoogte gesteld. Dat vond ik vervelend want ik moet van ver komen. Ik denk dat dit komt omdat de communicatie over verschillende schijven verloopt. Ik vind de verzorging optimaal. Mijn kennis houdt niet van activiteiten, maar doet wel mee met reisjes. Hij kijkt voornamelijk televisie en slaapt veel. Mijn kennis kan nog wel eens lastig zijn. Ik vind dat de verzorgenden daar goed mee om gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.