Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 6 november 2017 interview

8.2

Het komt weleens voor dat ik een week niet bij mijn moeder op bezoek kan gaan. Ik kan haar dan met een gerust hart achterlaten bij het personeel. Ik kan er op vertrouwen dat er goed voor haar gezorgd wordt. Als er wat is, dan word ik gebeld. Ik vind dat de brasserie in het gebouw voor verbetering vatbaar is. Ik merk dat het daar regelmatig een chaos is. Er werken daar voornamelijk scholieren, die in mijn ogen geen goede leiding krijgen. Mijn moeder heeft het in deze instelling naar haar zin. Mijn moeder doet mee aan allerlei activiteiten, waaronder bridgen. Er is een zogenaamde buurtfiets. Een vrijwilliger gaat met meestal twee ouderen fietsen. Mijn moeder kijkt hier altijd naar uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.