Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 1 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik kan praktisch met iedereen opschieten. Er is veel afwisseling in personeel. De een ligt me beter dan de ander. De werkdruk ligt hoog. De informatieoverdracht kan beter. Je moet heel vaak de medewerkers herinneren aan de taken die ze moeten doen. Of je moet er zelf weer achteraan. De afspraken die lopen goed. Ik ga altijd vrolijk met het personeel om. Ik heb van de dietist bepaalde zaken voorgeschreven die er niet altijd zijn. De medewerkers proberen te doen wat jij belangrijk vind. De woning vind ik heel mooi. Maar er is geen receptie of iets. We moeten naar de overkant voor het restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.