Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 8 november 2017 Interview

Ik vind dat de afspraken wel goed gaan. Ik vind het toezicht fantastisch. Mijn zus zit op de gesloten afdeling en ze wordt goed in de gaten gehouden. Er zitten bijvoorbeeld sensoren in haar matras. Ik zie altijd zeker drie verzorgenden rondlopen op de afdeling. De communicatie is goed. Ik krijg op twee manieren de nieuwsbrief en alle meldingen toegestuurd. Als er wat aan de hand is, krijg ik daar ook gelijk een email over. Ik vind het gebouw modern. Het ziet er heel fris en vriendelijk uit. Er is veel lichtinval en er hangen prachtige schilderijen aan de muren. Mijn zus kan gelukkig niet zomaar naar buiten. Ik moet aanbellen als ik binnen naar binnen wil, maar er komt altijd meteen iemand naar mij toe om de deur open te maken. De verzorgenden doen alle moeite om het mijn zus naar haar zin te maken. Ze vragen waar ze behoefte aan heeft en ze nemen haar mee naar de activiteiten. Mijn zus heeft een eigen kamer met uitzicht op de tuin. De tuin is mooi aangelegd en er is ook een prachtig restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.