Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 3 november 2017 interview

8.3

Ik vind dat de zorg heel goed aansluit op hoe mijn moeder op dit moment nog kan leven. Ze kan niet meer helemaal zelfstandig wonen, maar dit gevoel heb je hier helemaal niet. Ze kan zoveel mogelijk haar eigen gang gaan en zo nodig krijgt zij ondersteuning. Dat vind ik hartstikke fijn en dat geeft mij een gerust gevoel. Mijn moeder voelt zich hier ook erg veilig door en ik vind dat dit dan voor haar niet beter kan. Mijn moeder is hier zelf ook heel positief over. De medewerkers gaan op een hele respectvolle manier met haar om. Ze laten aan haar over wat zij wil. Daar hebben we halfjaarlijks een gesprek over wat bijvoorbeeld de wensen zijn en of er dingen anders moeten. Er worden dan ook nieuwe ideeën uitgewisseld. Dit wordt genoteerd en ondertekend en je kunt elkaar daar dan ook op aanspreken. Ik vind dat de afspraken zo op een hele ontspannen manier gemaakt worden. Als er tussendoor iets is, dan is de instelling ook heel goed te bereiken en er wordt iets mee gedaan. Ik kan ook een zorgdossier volgen op internet en dat vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.