Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 9 november 2017 Interview

Ik vind dat er te weinig verpleging is, waardoor ik merk dat er weinig tijd is. Ik vind dat er te weinig met mijn moeder gedaan wordt, ik vind dat ze meer geprikkeld zou moet worden. Ik vind dat de oudere verpleegsters er meer tijd voor nemen dan de jongere. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik zelf achter een afspraak aan moet, bijvoorbeeld met de tandarts. Er wordt te weinig teruggekoppeld vind ik. De zorg vind ik niet heel slecht, ik mis alleen de aandacht. Ik merk dat de medewerkers meer met de computers bezig zijn dan met de bewoners en dat vind ik erg jammer. Ik heb wel een vaste contactpersoon, maar daar heb ik weinig mee van doen. De dokter is erg betrokken, ook naar ons toe. Er wordt in de gezamenlijke woonkamer gekookt. Mijn moeder heeft een mooie kamer, lekker ruim. Wat mijn moeder wel lastig vind, is dat ze de badkamer moet delen met haar buurman. Ik vind dat er niet veel georganiseerd wordt, er wordt weinig gedaan om de bewoners bezig te houden vind ik.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden

We danken u hartelijk voor uw beoordeling. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de zorg voor uw moeder. Hierover gaan we graag met u in gesprek. Wanneer u contact opneemt met Inge Zorbag op 058-2510476 of per mail op inge.zorbag@znb.nl dan maakt zij graag voor u een afspraak met de coördinator zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.