Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 8 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik was al heel lang bezig om voorzieningen in het huis van mijn zus te treffen. Er moest iets in de woning aangepast worden, maar dit duurde en duurde maar. Vervolgens heb ik besloten er zelf iets aan te doen. Later kwamen zij zelf met de oplossing, maar ze bleven hier wel in gebreke. De verzorgenden zijn zeer attent en zeer bereidwillig, maar er is een tekort aan personeel. Mijn zus heeft een aandoening en is geheel afhankelijk van de zorg. Ze wordt vaak benaderd alsof ze het zelf kan, maar ze kan het echt zelf niet doen. Sommige medewerkers benaderen haar alsof ze een oude van dage is die tegen het dement aan zit, terwijl ze zeer mondig en assertief is. Bij het treffen van voorzieningen voor het nieuwe huis is er ook nooit naar mij geluisterd. Daarnaast zijn mijn e-mails nooit beantwoord, totdat ik een gesprek met de directie heb gehad. Toen werd er wel geluisterd. De accommodatie is modern en fris.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.