Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus

Hempenserweg 29 8935 BD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van Noorderbreedte

Waardering van Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden op 8 november 2017 Interview

Vanaf dag één vind ik de afspraken één grote bende, er wordt niet gereageerd op de mailtjes die ik stuur. We moesten zelf aan de bel trekken of we alstublieft een afspraak mochten maken om een klacht in te dienen. Wij wilden graag dat mijn schoonmoeder elke dag schone kleding aan krijgt en ik vind dat men zich daar niet altijd aan houdt. Wij hebben een probleem met degene die de boel aanstuurt, ze is er gewoon nooit voor ons vind ik. Wij voelen ons absoluut niet serieus genomen. De zorg die mijn schoonmoeder krijgt hangt erg af van de persoon die dat doet. Ik vind dat er te weinig personeel is om de juiste verzorging te geven. Het is een heel nieuw gebouw, mooi afgewerkt en netjes. De kamer van mijn schoonmoeder vind ik wel goed, ik vind het alleen erg jammer dat de badkamer gedeeld moet worden, want wij hebben de ervaring dat dat niet werkt. Wij hebben hier een gesprek over gehad en nu zijn er wel een aantal dingen veranderd, maar niet zoals ik het wil. Ik zou heel graag zien dat er veel meer personeel bijkomt voor persoonlijke verzorging. Dit allemaal is geen aanval op het personeel, want die doen allemaal erg hun best.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus - Leeuwarden

We danken u hartelijk voor uw beoordeling. We vinden het heel naar dat u zich niet serieus genomen voelt en dat u niet tevreden bent over de zorg voor uw schoonmoeder. We gaan hierover heel graag met u in gesprek om te kijken hoe en waar we dingen nog verder kunnen verbeteren. Wanneer u contact opneemt met Inge Zorbag op 058-2510476 of per mail op inge.zorbag@znb.nl maakt zij graag voor u een afspraak met de locatiemanager en de coördinator zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderbreedte, Woonzorgcentrum Erasmus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.